fredag 20 maj 2011

Thank God It's Friday!

Jag har nytt jobb. Jag jobbar fortfarande på sjukhuset men jag har flyttat ner en våning och in på operation där jag jobbar på uppvaket.
Kullbergska slutade för några år sedan med akuta operationer och det görs nu bara planerade ingrepp där. Detta innebär inte bara att jag numera ser ut som någon från Seattle Grace Hospital på jobbet utan även att jag jobbar raka veckor och är ledig alla röda dagar.
Ergo, fredagkväll = Helg. V a r j e vecka!

Den uppmärksamme finner att telefonen på skrivbordet är den jag gjorde här för över ett år sedan och som sedan dess legat bortglömd i en kartong.

5 kommentarer:

E.R.R.Y sa...

Förresten, Grattis till nya jobbet, nya huset och lilla Annie 2 år. :)

moi sa...

tack för fina hälsningar Stina. Och tack för erbjudande om informationssökande, jag återkommer kanske om det.

Förresten, gör du fortfarande så där fantastiska pop-ut/upp kort? kan man lägga in en beställning mot betalning?

Stina sa...

Erry: Tack :)
Moi: Ja please do, en av mina bästa vänner jobbar med de patienterna.
Menar du 3D skogen? Den där som låg på gamla bloggen och som var lite som ett dragspel i tre lager typ?
Jag har bara gjort det men jag kan nog göra ett till om du inte vill göra ett själv. Om du hellre gör ett själv kan jag berätta för dig hur du ska göra. När måste det vara färdigt?

Zandra sa...

Sweet!!!

elin sa...

Det här är ju fantastiskt!