fredag 20 januari 2012

6 kommentarer:

Sof sa...

Fiiint...såklart!

MOKKASIN sa...

Bästa Stina! När jag väl hittar hit (och det har ju visat sig inte vara superenkelt, hemliga du ;) blir jag så himla imponerad över att du är en sådan begåvning. Du är så bra så man nästan smäller av.

Och nu till saken - jag tänkte lägga till dig på min favvolista (kan ju fråga sig varför det inte är gjort) och då undrar jag om det är ok att du får heta Stina Sander eller din blogg också? Eller vill du ha lilla finurliga figuren, den får sitta där tills du hör av dig.

Fin helg, kram Sofia

MOKKASIN sa...

Och just det - har du gjort illustrationen? Den är väldans fin :)

Stina sa...

Tack Sofia! Jo, jag har gjort den själv, den blev inte riktigt som jag tänkt mig men det vet ju ingen av er som ser den :P.

E.R.R.Y sa...

Hej Stina!

Vad glad jag blev över din kommentar hos mig idag. Jag saknar också illustrerandet, tyvärr blir det inte så mycket av den varan för tillfället (finns inte så mycket tid och energi över efter jobbet) så lägenheten får istället vara min målarduk. ;)

Älskar allt du gör och blir alltid lika imponerad!

Hoppas allt är väl med dig!
Kram på dig :)

moi sa...

och även denna skulle du kunna sälja som ett tryck eller så :)